> 28-29 січня.
м. Київ, бульв. Шевченко, 4, готель «Санкт-Петербург»
> Семінар
> Сучасне діловодство та архівна справа.
************************************************************
> Запрошуємо працівників діловодних та архівних служб, секретарів,
> секретарів-референтів до участі в інформаційно-консультативному семінарі:
> У програмі:
• Законодавча база діловодства та архівної справи:
Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи"
Проект Закону "Про діловодство"
• Стандарти ДСТУ.
• Нормативно-правові акти, що регламентують роботу з документами
Вимоги до оформлення документів.
• Складання та оформлення управлінських документів
Службові листи, накази, протоколи, акти, доповідні записки тощо.
• Організація документообігу
Поняття документообігу. Схеми документообігу. Облік документообігу.
Приймання, розгляд і реєстрація документів. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.
• Організація контролю за виконанням документів
Завдання й порядок контролю. Строки виконання документів. Здійснення контролю.
• Системи автоматизації документаційного забезпечення управління
Системи автоматизації діловодства (САД). Системи електронного документообігу (СЕД).
• Технологія роботи з конфіденційними документами
Порядок обліку, зберігання й використання документів.
• Документування роботи за зверненнями громадян
Порядок реєстрації. Розгляд звернень громадян. Строки розгляду звернень. Формування справ.
• Номенклатура справ
Види номенклатур. Порядок складання та погодження номенклатур.
• Формування справ. Оперативне зберігання справ
Правила групування документів у справи. Забезпечення збереженості справ у структурних підрозділах.
• Підготовка справ до зберігання та використання
Експертиза цінності документів. Оформлення справ. Складання описів справ, актів про виділення
документів для знищення. Порядок передання справ до архівного підрозділу (архіву) установи.
• Організація роботи архівного підрозділу (архіву) установи
Завдання та функції архіву. Фондування документів архіву. Облік документів архіву.
Забезпечення збереженості документів. Організація користування документами.
Виконання запитів соціально-правового характеру. Видавання довідок, копій та витягів.
Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи,
керівника архіву, реорганізації або ліквідації установи.
> Кожному учасникові надається
- Комплект навчально-методичних матеріалів;
- Диплом про підвищення кваліфікації з даної тематики.
> Вартість участі:
1350.00 грн. - за одного учасника.
Для другого і третього учасника знижки – 5% і 7% відповідно.
* У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірка матеріалів, кофе-брейк,
обід в ресторані, обговорення доповідей і обмін думками з лектором.
* Регламент: 9.30 – 18.00. Перерва 13.30-14.30.
* Реєстрація з 9.00 в холі.
-------------------------------------------
> Тел.: ОЧЧ 2З7-9О-О5/2ЗЗ-Чб-б9
> При регистрации на сайте скидка -5%
-------------------------------------------
м. Київ, бульв. Шевченко, 4, готель «Санкт-Петербург»
> Семінар
> Сучасне діловодство та архівна справа.
************************************************************
> Запрошуємо працівників діловодних та архівних служб, секретарів,
> секретарів-референтів до участі в інформаційно-консультативному семінарі:
> У програмі:
• Законодавча база діловодства та архівної справи:
Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи"
Проект Закону "Про діловодство"
• Стандарти ДСТУ.
• Нормативно-правові акти, що регламентують роботу з документами
Вимоги до оформлення документів.
• Складання та оформлення управлінських документів
Службові листи, накази, протоколи, акти, доповідні записки тощо.
• Організація документообігу
Поняття документообігу. Схеми документообігу. Облік документообігу.
Приймання, розгляд і реєстрація документів. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.
• Організація контролю за виконанням документів
Завдання й порядок контролю. Строки виконання документів. Здійснення контролю.
• Системи автоматизації документаційного забезпечення управління
Системи автоматизації діловодства (САД). Системи електронного документообігу (СЕД).
• Технологія роботи з конфіденційними документами
Порядок обліку, зберігання й використання документів.
• Документування роботи за зверненнями громадян
Порядок реєстрації. Розгляд звернень громадян. Строки розгляду звернень. Формування справ.
• Номенклатура справ
Види номенклатур. Порядок складання та погодження номенклатур.
• Формування справ. Оперативне зберігання справ
Правила групування документів у справи. Забезпечення збереженості справ у структурних підрозділах.
• Підготовка справ до зберігання та використання
Експертиза цінності документів. Оформлення справ. Складання описів справ, актів про виділення
документів для знищення. Порядок передання справ до архівного підрозділу (архіву) установи.
• Організація роботи архівного підрозділу (архіву) установи
Завдання та функції архіву. Фондування документів архіву. Облік документів архіву.
Забезпечення збереженості документів. Організація користування документами.
Виконання запитів соціально-правового характеру. Видавання довідок, копій та витягів.
Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи,
керівника архіву, реорганізації або ліквідації установи.
> Кожному учасникові надається
- Комплект навчально-методичних матеріалів;
- Диплом про підвищення кваліфікації з даної тематики.
> Вартість участі:
1350.00 грн. - за одного учасника.
Для другого і третього учасника знижки – 5% і 7% відповідно.
* У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірка матеріалів, кофе-брейк,
обід в ресторані, обговорення доповідей і обмін думками з лектором.
* Регламент: 9.30 – 18.00. Перерва 13.30-14.30.
* Реєстрація з 9.00 в холі.
-------------------------------------------
> Тел.: ОЧЧ 2З7-9О-О5/2ЗЗ-Чб-б9
> При регистрации на сайте скидка -5%
-------------------------------------------
0 comment(s) to... “Підготовка справ до зберігання та використання.”
0 коммент.:
Отправить комментарий