Запрошуємо працівників діловодних та архівних служб, секретарів, секретарів-референтів до участі в інформаційно-консультативному семінарі: У програмі: • Законодавча база діловодства та архівної справи: Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи" Проект Закону "Про діловодство" • Стандарти ДСТУ. • Нормативно-правові акти, що регламентують роботу з документами Вимоги до оформлення документів. • Складання та оформлення управлінських документів Службові листи, накази, протоколи, акти, доповідні записки тощо. • Організація документообігу Поняття документообігу. Схеми документообігу. Облік документообігу. Приймання, розгляд і реєстрація документів. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів. • Організація контролю за виконанням документів Завдання й порядок контролю. Строки виконання документів. Здійснення контролю. • Системи автоматизації документаційного забезпечення управління Системи автоматизації діловодства (САД). Системи електронного документообігу (СЕД). • Технологія роботи з конфіденційними документами Порядок обліку, зберігання й використання документів. • Документування роботи за зверненнями громадян Порядок реєстрації. Розгляд звернень громадян. Строки розгляду звернень. Формування справ. • Номенклатура справ Види номенклатур. Порядок складання та погодження номенклатур. • Формування справ. Оперативне зберігання справ Правила групування документів у справи. Забезпечення збереженості справ у структурних підрозділах. • Підготовка справ до зберігання та використання Експертиза цінності документів. Оформлення справ. Складання описів справ, актів про виділення документів для знищення. Порядок передання справ до архівного підрозділу (архіву) установи. • Організація роботи архівного підрозділу (архіву) установи Завдання та функції архіву. Фондування документів архіву. Облік документів архіву. Забезпечення збереженості документів. Організація користування документами. Виконання запитів соціально-правового характеру. Видавання довідок, копій та витягів. Порядок приймання-передавання документів (справ) під час зміни керівника установи, керівника архіву, реорганізації або ліквідації установи. |
0 коммент.:
Отправить комментарий