Документування роботи за зверненнями громадян.

Posted 13:43 by Denis Yakovlev in

Сучасне діловодство та архівна справа.

28-29 січня.

м. Київ, бульв. Шевченко, 4, готель «Санкт-Петербург»

Тeл.: 044 233 - 476 - 639 / 237 - 910 - 065

Запрошуємо працівників діловодних та архівних служб, секретарів, секретарів-референтів до участі в інформаційно-консультативному семінарі:

У програмі:

• Законодавча база діловодства та архівної справи:
    Закон України "Про Національний архівний фонд та архівні установи"
    Проект Закону "Про діловодство"

• Стандарти ДСТУ.

• Нормативно-правові акти, що регламентують роботу з документами
    Вимоги до оформлення документів.

• Складання та оформлення управлінських документів
    Службові листи, накази, протоколи, акти, доповідні записки тощо.

• Організація документообігу
    Поняття документообігу. Схеми документообігу. Облік документообігу. Приймання, розгляд і реєстрація     документів. Порядок оброблення та надсилання вихідних документів.

• Організація контролю за виконанням документів
    Завдання й порядок контролю. Строки виконання документів. Здійснення контролю.

• Системи автоматизації документаційного забезпечення управління
    Системи автоматизації діловодства (САД). Системи електронного документообігу (СЕД).

• Технологія роботи з конфіденційними документами
    Порядок обліку, зберігання й використання документів.

• Документування роботи за зверненнями громадян
    Порядок реєстрації. Розгляд звернень громадян. Строки розгляду звернень. Формування справ.

• Номенклатура справ
    Види номенклатур. Порядок складання та погодження номенклатур.

• Формування справ. Оперативне зберігання справ
    Правила групування документів у справи. Забезпечення збереженості справ у структурних підрозділах.

• Підготовка справ до зберігання та використання
    Експертиза цінності документів. Оформлення справ. Складання описів справ, актів про виділення документів     для знищення. Порядок передання справ до архівного підрозділу (архіву) установи.

• Організація роботи архівного підрозділу (архіву) установи
    Завдання та функції архіву. Фондування документів архіву. Облік документів архіву. Забезпечення     збереженості документів. Організація користування документами. Виконання запитів соціально-правового     характеру. Видавання довідок, копій та витягів. Порядок приймання-передавання документів (справ) під час     зміни керівника установи, керівника архіву, реорганізації або ліквідації установи.

Вартість участі:
1350.00 грн - за одного учасника.

Для другого і третього учасника знижки
– 5% та 7% відповідно.

У вартість входить: інформаційно-консультаційне обслуговування, збірка матеріалів, кофе-брейк, обід в ресторані, обговорення доповідей і обмін думками з лектором.

Регламент: 9.30 – 17.30.

Перерва 13.30-14.30.

Реєстрація з 9.00 в холі.

 


0 comment(s) to... “Документування роботи за зверненнями громадян.”